025/23 Tvorba videa
028/23 Digitální fotografie
073/23 Homofobie a transfobie v prostředí online videoher
097/23 Advokacie knihoven
099/23 Kyberohrožení
122/23 Artificial Intelligence in Social Counselling
125/23 Nová informatika
017/23 Psychohygiena pracujících vysokoškoláků
029/23 Výzkum stresových faktorů vzhledem k finanční gramotnosti studentů
037/23 Psychické, finanční a sociální podmínky vysokoškolského studia
052/23 Generační pohled na problematiku fyzických trestů v rodinách
056/23 Prostředky manipulace
067/23 Sexismus v kontextu genderově podmíněného sexuálního násilí
076/23 Sebevraždy a jejich vliv na rodinný systém
091/23 Společnost po pandemii
107/23 Rizika vývoje dítěte v prostředí rodiny s jedincem s duševním onemocněním
111/23 Rizika sociálních sítí
119/23 Sourozenecké konstelace (zdravé a nemocné dítě)
046 /23 East-Asian Religiosity in Slovakia
004/23 Homesharing
006/23 Viktimizace
007/23 Zájem o pornografii u žáků ZŠ, SŠ a v zařízeních ústavní výchovy
014/23 Pracovní terapie v sociálně terapeutické dílně
016/23 Výzkum životních a sociálních podmínek studentů VŠ
033/23 Supervize jako prevence syndromu vyhoření
040/23 Společenská prestiž sociálních pracovníků
045/23 Zkušenosti s partnerským násilím
047/23 Negativní aspekty ve videohrách
050/23 Zájem osob bez domova na politickém dění a volbách
059/23 Zneužívání návykových látek studenty středních škol
066/23 Člověk s postižením na streamovací platformě Twitch.tv
068/23 Informovanost blízkých osob duševně nemocných v oblasti domácí péče
069/23 Význam multidisciplinární spolupráce v pečovatelské službě
070/23 Problematika rozvodu rodičů dětí mladšího školního věku z pohledu pedagogů
074/23 Sexuální obtěžování v diskurzu současné společnosti
077/23 Volnočasové aktivity jako prevence syndromu vyhoření u pomáhajících profesí
080/23 Postoje obyvatel ČR k imigrantům
083/23 Efektivita preventivních programů
084/23 Sexting
085/23 Sexuální násilí
086/23 Zkušenosti s návykovými látkami u klientů výchovného ústavu
089/23 Příprava dětí na odchod z dětského domova
094/23 Význam influencerů pro děti s mentálním postižením
095/23 Rizika virtuální komunikace žáků 2. stupně ZŠ s neznámými osobami
096/23 Prevence poruch příjmu potravy u dětí ZŠ z pohledu školních poradců
103/23 Zkušenosti žáků základních škol se sextingem a jeho prevencí
112/23 Reflexe sociálních vztahů klientů v domovech pro seniory
124/23 Rodinné prostředí u dětí s nařízenou ústavní péčí
126/23 Denní stacionář pro nemocné Alzheimerovou chorobou
010/23 Politická situace v Iráku po roce 2010
001/23 Ženy v řídících funkcích
031/23 Podpora prodeje
035/23 Franchizing jako forma podnikání
058/23 Výuka ekonomie
065/23 Marketingová strategie vybraného obecního podniku
115/23 Analýza marketingových strategií ve vybraných fitness centrech ČR
049/23 Výkon služby justiční stráže a jeho vliv na osobní život
098/23 Trestné činy spáchané pod vlivem návykových látek
109/23 Kyberkriminalita
002/23 Chybovost
003/23 Výchova k občanství
005/23 Film ve výuce anglického jazyka
008/23 Podpora rozvoje komunikačních kompetencí u dětí předškolního věku
013/23 Třídní učitel a klima třídy
015/23 Hudebně pohybová výchova v životě předškolních dětí
021/23 Agresivní chování dětí v mateřské škole
022/23 Občanská výchova
027/23 Hodnocení ve školní tělesné výchově
036/23 Individualizovaná výuka pomocí digitálních technologií
038/23 Rizikové chování v MŠ
051/23 Specifika práce nevidomého učitele hudby
052/23 Generační pohled na problematiku fyzických trestů v rodinách
054/23 Pohybové činnosti v heterogenní skupině MŠ
057/23 Rizikové chování u dětí v dětském domově
061/23 Spolupráce pedagogicko-psychologické poradny s rodiči dětí s ADHD
063/23 Práce základní školy s žákem s problémovým chováním
072/23 Šikana na 2. stupni ZŠ a její řešení z pohledu výchovných poradců
075/23 Trávení volného času v etopedických zařízeních z pohledu vychovatele
078/23 Náplň práce učitelek mateřské školy z pohledu rodičů
079/23 Práce s příběhem v mateřské škole
081/23 Prevence rizikového chování v MŠ
082/23 Environmentální výchova v lesní mateřské škole
087/23 Pravolevá orientace
100/23 Wellbeing u dětí na základních škol
102/23 Adaptace dětí na prostředí ústavní výchovy z pohledu vychovatele
104/23 Komunikace učitele s žákem a rodinou
106/23 Vliv prostředí na výchovu dítěte
107/23 Skauting jako prevence rizikového chování
110/23 Rodina a škola
116/23 Prevence a intervence agresivních projevů chování u dětí v MŠ
117/23 Interakce mezi asistentem pedagoga a žáky
118/23 Školní poradenské pracoviště
123/23 Kultura mateřské školy
011/23 Eutrofizace
064/23 Ekologie včel na vřesovištích
105/23 Mykotoxin patulin
012/23 Stresová inkontinence u basketbalistek
018/23 Semmeringbahn
031/23 Bezpečnost pacienta na operačním sále
044/23 Plánování těhotenství
060/23 Vliv internetové pornografie
088/23 Lego mindstorms a strojové učení
090/23 Problematika neshody Rh faktoru matky a dítěte
101/23 Strava u pacientů s paliativní péčí
034/23 Krajkářství v Orlických horách
009/23 Míčové hry v mateřské škole
030/23 Výuka sportovní gymnastiky
048/23 Mažoretkový sport
023/23 Diskurzní markery
043/23 Šikana v literatuře pro děti a mládež
071/23 Archetyp hrdiny v literatuře
092/23 Prohlídka Hradce Králové se zaměřením na kulturně literární témata
113/23 Strach a smrt v dětské literatuře
114/23 Rozvoj poznání předškolních dětí pomocí metafor
121/23 Povinná četba v 50. letech
019/23 Polička
020/23 Jan IV. Z Dražic
026/23 Kindervolkstanzgruppe Klagenfurt
053/23 Čarodějnické procesy v Anglii
055/23 Turnovsko
120/23 Hradec Králové
© Copyright 2004-2024 Olga Halamová